Archiwum 28 kwietnia 2014


kwi 28 2014 Kończąc wyścig - Efekt motyla
Trzy lata temu podjąłem Nike Air Max decyzję, aby dopasować. Jednak wszyscy wiemy, utrzymanie wagi off jest najtrudniejsza częścią długoterminowego planu fitness. Prędzej czy później i tak występuje plateau, aby zrównoważyć moje załamanie zwiększyłem cardio przez uruchomienie. To nie tylko złamałem plateau pomógł mi odkryć, że trochę wyobraźni może przejść długą drogę.
 
Pozwól miNike Free Run najpierw wspomnieć, że czerpiemy motywację z wielu źródeł. Bardzo często jest to osoba, myśl, pieśń, a może historia, która może nas motywować. Dla mnie było to opowieść dla dzieci o motyla.
 
Nike sponsoruje bieg w Nowym Jorku o nazwie One Hit Wonder Nike Free Run  Run. To jest, gdzie najlepsze zespoły muzyczne, z nr 1 trafień, by odegrać swoją hit numer jeden na każdej mili wzdłuż przebiegu 5 mil w Nowym Jorku Central Park. W tym roku, Joan Jett w szczególny wygląd.
 
Pamiętam mój ostatni rzut oka na termometrze samochodu, zanim się z samochodu - 102 stopni. Miałam na sobie bilet dostać się do wyścigu - obowiązkowe Nike suche pasuje, jasny czerwony, koszulki z moim numerem wydrukowanym na nim. 10000 inne podmioty zrobił to samo. No shirt, brak wpisu - to była reguła.
 
Jazda na Madison Avenue, aby znaleźć miejsce parkingowe Buty Nike Damskie a zwróciłem uwagę na wszystkie spacery czerwone koszule i Uptown kolarstwo 97. i 5th Avenue, ale to było nic w porównaniu do objętości morze czerwonych koszul, które znajdowały się w Central Parku i na rozruch linia. To ścisłe rasy czas i temperaturę zanurzania do 91 stopni.
 
Potajemnie, zawsze się denerwuję przed wyścigiem, bo mam ten strach nie co. Dlaczego? Nie mam pojęcia. To dziwne. Ale jak czekam na wyścig, aby rozpocząć i zawierają własne poczucie wątpliwości, ja usłyszeć ludzi mówiących o wzgórzach i jak duże są. Oczywiście to moje własne karmione autodestrukcyjne myśli o pracy w takich gorących warunkach. Wtedy nagle, byłem onieśmielony przez Central Park. Mogę to zrobić? Chciałbym zrobić dobry czas? Co ja tu robię? I tylko się rozejrzeć, aby zobaczyć, że wszystkie inne czerwone koszule i ja robiliśmy ten bieg razem. Nie było w kształt lepiej lub gorzej niż ja, czy mogą zrobić to tak, by I.
 
Odliczanie się zaczęło. Micro chip na bucie liczyłbym mojego czasu od chwili, kiedy opuścił linię startu. Ruszyłem powoli, słuchając wszystkich ludzi wokół mnie szczękając z podniecenia. Miałem klasyczne odtwarzanie muzyki disco na moim iPodzie. Byłem zagłuszania.
 
Po pierwszej turze, zobaczyłem znajomą twarz - przyjaciel, członek prasy, off z boku drogi, że nie został uruchomiony, ale zadzwoniłem do niej i rzuciła jej pocałunek i dał obfite falę. To był dobry początek - to dobry znak! Czuję się całkiem nieźle! Potem uderzył pierwszy górkę ... to było niby "zabójca Hill", które bym słyszymy o na starcie? To było trochę wysoka, w przeciwnym razie nie ma problemu. Budowniczy zaufania. 1 mile zrobić - cztery, aby przejść! Wtedy mój iPod zamarł. Cholera! Zacząłem bawi się z nim i stracił około 3 minut, próbując je zresetować. Ludzie 9 minut mile minął mnie, ludzie 9,5 minuty mile minął mnie i musiałem się z systemem! Nie sposób było ludzie mile 10 minut będzie mnie przechodzą. Nie ma mowy!
butysklepdamskie : :
kwi 28 2014 Power Of Ambush marketing
Ambush marketing może być zdefiniowana jako "reklamę biznesu w wielkim wydarzeniem publicznym bez płacenia opłaty sponsorskie". Londyn 2012 jest najnowszym przykładem.
 
To była fascynująca nauka, jak kilka wielkich marek (Nike Free Run , Dr Dre Beats, Paddy Power), którzy nie mieli oficjalnej relacji z Igrzysk Olimpijskich, które oceniły pomysłowych sposobów przejechaniu bariery i reklamy swoich produktów:
 
Po pierwsze, niektóre z zawodników podczas gry nosił buty Buty Nike Damskie  zielony neon. To już stało się, ale był jeszcze bardziej widoczny, gdy biegacze, tacy Mo Farah, zdobył złoto w takim infatic stylu. Cały świat ma wgląd do tego produktu Nike. ADIDAS były oficjalnymi sponsorami w tej kategorii, ale Nike udało się ich produkt z-tam z minimalnym kosztem. Po drugie, Dr Dre Beats słuchawki były noszone przez wielu pływaków przed miały się ścigać. Panasonic były oficjalnymi sponsorami audio gry, ale rytmy marki twierdzili, że nie stara się promować swoje produkty, tak, że ludzie się podobało i chciał użyć swoich słuchawek. Oni również swoje kolorowe słuchawButy Nike Męskie ki do kolorów narodów konkurencyjnych. To znowu był bardzo sprytny sposób sprzedaży swoich produktów bez ponoszenia opłaty sponsorskie i może prowadzić do wzrostu sprzedaży. Wreszcie, Paddy Power; Nicolas Bendtner (norweski piłkarz) na sobie bieliznę, która miała "Paddy Power" napisane na górze to i podczas gry on strzelił gola, podniósł koszulę i ujawnił markę. On został ukarany grzywną 80.000 euro za to, ale to pomogło marki Paddy Power osiągnięcia globalnego rynku, co dało marce większej świadomości, zwiększając jego potencjał.
 
Są to tylko trzy krótkie przykłady tego, co się stało w Londynie w 2012 roku, ale to tylko pokazuje możliwość te wydarzenia na świecie może zaoferować wielkie marki, które przegapić będąc sponsorem, lub którzy nie chcą płacić opłat. Efekty Nike Free Run Sklep domina są głównie pozytywne. Oni są w swoich prawach do wykonywania tych czynności, dopóki nie wyrządzić praw sponsorskich, które w przypadku London 2012, te marki nie. Więc się ich świadomości na całym świecie marki znacznie mniej kosztów, a nawet lepiej - publiczne mogą myśleć, że są oficjalnie częścią gry, ale nie są w rzeczywistości, która jest piękna Ambush Buty Nike Free Run Marketing.
 
Innym doskonałym przykładem jest gdzie Southern Electric wywieszono chorągiew na wieży poza Oval (krykieta) podczas ostatniego badania popiołów w 2005 roku. Npower były oficjalnymi sponsorami z popiołów, ale nie Southern Electric technicznie naruszenie ich praw. Ostatecznie płacili niewielką opłatę "crash imprezę" dla Npower, i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w bardzo niskich kosztach.
 
W Londynie w 2012 roku, było wiele środków stosowanych w celu zatrzymania Ambush Marketing występujących. Na przykład, 270 wyszkolonych oficerów norm handlowych przerywana po parku olimpijskiego, aby spróbować ograniczyć wszelkie Ambush marketing. Innym przykładem; nawet najmniejszy z kawiarni w Londynie, który został nazwany "Olimpijski" przez wiele lat, musiał zmienić nazwę na 'lympic' jak złamał zasady. Było wiele Zasady określone w dół, ale mądry jest to, jak wielkie marki udało się obejść te przepisy.
butysklepdamskie : :