Power Of Ambush marketing
Ambush marketing może być zdefiniowana jako "reklamę biznesu w wielkim wydarzeniem publicznym bez płacenia opłaty sponsorskie". Londyn 2012 jest najnowszym przykładem.
To była fascynująca nauka, jak kilka wielkich marek (Nike Free Run , Dr Dre Beats, Paddy Power), którzy nie mieli oficjalnej relacji z Igrzysk Olimpijskich, które oceniły pomysłowych sposobów przejechaniu bariery i reklamy swoich produktów:
Po pierwsze, niektóre z zawodników podczas gry nosił buty Buty Nike Damskie zielony neon. To już stało się, ale był jeszcze bardziej widoczny, gdy biegacze, tacy Mo Farah, zdobył złoto w takim infatic stylu. Cały świat ma wgląd do tego produktu Nike. ADIDAS były oficjalnymi sponsorami w tej kategorii, ale Nike udało się ich produkt z-tam z minimalnym kosztem. Po drugie, Dr Dre Beats słuchawki były noszone przez wielu pływaków przed miały się ścigać. Panasonic były oficjalnymi sponsorami audio gry, ale rytmy marki twierdzili, że nie stara się promować swoje produkty, tak, że ludzie się podobało i chciał użyć swoich słuchawek. Oni również swoje kolorowe słuchawButy Nike Męskie ki do kolorów narodów konkurencyjnych. To znowu był bardzo sprytny sposób sprzedaży swoich produktów bez ponoszenia opłaty sponsorskie i może prowadzić do wzrostu sprzedaży. Wreszcie, Paddy Power; Nicolas Bendtner (norweski piłkarz) na sobie bieliznę, która miała "Paddy Power" napisane na górze to i podczas gry on strzelił gola, podniósł koszulę i ujawnił markę. On został ukarany grzywną 80.000 euro za to, ale to pomogło marki Paddy Power osiągnięcia globalnego rynku, co dało marce większej świadomości, zwiększając jego potencjał.
Są to tylko trzy krótkie przykłady tego, co się stało w Londynie w 2012 roku, ale to tylko pokazuje możliwość te wydarzenia na świecie może zaoferować wielkie marki, które przegapić będąc sponsorem, lub którzy nie chcą płacić opłat. Efekty Nike Free Run Sklep domina są głównie pozytywne. Oni są w swoich prawach do wykonywania tych czynności, dopóki nie wyrządzić praw sponsorskich, które w przypadku London 2012, te marki nie. Więc się ich świadomości na całym świecie marki znacznie mniej kosztów, a nawet lepiej - publiczne mogą myśleć, że są oficjalnie częścią gry, ale nie są w rzeczywistości, która jest piękna Ambush Buty Nike Free Run Marketing.
Innym doskonałym przykładem jest gdzie Southern Electric wywieszono chorągiew na wieży poza Oval (krykieta) podczas ostatniego badania popiołów w 2005 roku. Npower były oficjalnymi sponsorami z popiołów, ale nie Southern Electric technicznie naruszenie ich praw. Ostatecznie płacili niewielką opłatę "crash imprezę" dla Npower, i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w bardzo niskich kosztach.
W Londynie w 2012 roku, było wiele środków stosowanych w celu zatrzymania Ambush Marketing występujących. Na przykład, 270 wyszkolonych oficerów norm handlowych przerywana po parku olimpijskiego, aby spróbować ograniczyć wszelkie Ambush marketing. Innym przykładem; nawet najmniejszy z kawiarni w Londynie, który został nazwany "Olimpijski" przez wiele lat, musiał zmienić nazwę na 'lympic' jak złamał zasady. Było wiele Zasady określone w dół, ale mądry jest to, jak wielkie marki udało się obejść te przepisy.