Archiwum 20 kwietnia 2014


kwi 20 2014 Przepis obuwia Nike sukcesu
Obecnie Nike Free Run  stopień pierwszy marki sportowej na świecie ( według wartości marki ) . podczas gdy wśród wielu konkurentów w obozie sportowej marki Nike jest tylkomłody człowiek ,stosunkowo późno . Marki Nike powstała w 1972 roku, havee Ustanowiony więcej niż cztery lata. Nike Air Max 2009 i przyjrzymy się kilku marek sportowych rangi przed takimi jak Adidas i Puma , które zostały ustanowione w 1948 roku w Niemczech ; UMBRO założona w 1924 roku ; Converse powstał w 1908 ; Reebok jest wcześniej, założona w 1895 roku. Dlaczego młody sport globalne marki Nike w ciągu niespełna czterech lat ? Jak pokonać tych silnych konkurentów, z długą historią ? Myślę, że są trzy magiczna różdżka , która jest najbardziej godne uczenie .
 
Buty Nike Damskie przenieść nacisk na badania i rozwój techniczny. W 1972 roku, po Phil Knight i Bowerman wymyślił buty Nike , a nie od razu mieć dobry wpływ na rynek . Aż pewnego niedzielnego poranka w 1975 roku , Bowerman znaleźć rodzaj gumy tlenku żelaza w wafel formy do pieczenia , a następnie wykonany z nowego rodzaju soli . Mały okrągły kołek w tej sprawie " wafel " typ podeszwy z gumy sprawia, że ​​Nike bardziej elastyczne niż innych popularnych podeszwy na rynku. To pozornie proste innowacyjność produktu na pierwszy maked osiągnięć Phil Nike i Bowerman w karierze. Te buty były bardzo zapraszamy do sportowców , a tym samym warunków rynkowych obracając się lepiej , to w 1976 r. sprzedaż obuwia osiągnęła 14.000.000 dolarów , podczas gdy przed tym roku sprzedaż 830 milionów dolarów , w 1972 roku sprzedaż była tylko 2.000.000 dolarów . Właśnie z powodu tego pochodzenia na rynku , a tym samym naciskiem wielu konkurentów , aby marka Nike koncentruje sięna badania i rozwój technologii . Od tego czasu , Nike misternie
 badania i rozwój nowych produktów , a wiele produktów jest najbardziej innowacyjną i najbardziej zaawansowanych na rynku. Ponadto , Buty Nike Męskie  , zwracają uwagę na rozwój ergonomii i bioniki takich obszarach ,Stylistyka tych produktów jest często oparte na różnego rodzaju stopy, masy , prędkości pracy , programów szkoleniowych , płci i różnym poziomie technologii . Produkt ten przeznaczony jest bardziej zgodne z potrzebami konsumentów, nie tylko funkcji w zgodzie z ruchem , ale również bezpieczeństwo i komfort bardziej zgodne z zapotrzebowaniem konsumentów , wiele produktów może nawet poprawić wydajność sportowego sportowca. Obecnie Nike inwestować rocznie 4% przychodów ze sprzedaży w R & D , co sprawia, że ​​produkty sportowe Nike w wielu obszarach utrzymują przewagę technologiczną , zapewniając w ten sposób przewagę konkurencyjną swoich produktów i marek .
 
 Nike nacisk na duchu rdzenia budowania marki . Nike założyciel Bill Bowerman kiedyś powiedział : " Tak długo, jak masz ciało , jesteśsportowcem i tak długo jak istnieją sportowcy świata , Nike będzie nadal wzrastać i rozwijać się . ". Taki duch rdzenia produkty marek sportowych Nike , aby skupić się na rynku i usług dla potrzeb sportowców .
 
 Nike nacisk na uczenie się i odniesienie . Nike Free Run Sklep  zaczął powoływać się na innowacji i inwestycji na szeroką skalę badania i rozwój w celu utrzymania przewagi technologicznej . Ale prawdziwą siłą napędową promowania Nike w czołówce rynku amerykańskim nie jest innowacja , ale niepodrobiony produkt . Kiedy Nike rośnie o określony czas , Nike wybrany model Adidas jako produkty imitacji , jako fałszerzy wynik beatinventor .
butysklepdamskie : :